Sončni vzhod na Triglavu, foto: Brane Malus
Lofoti 1, foto: Monika Planinc in Urban Novak

Članki

Prikazano: 261 - 280 od 468 zapisov
Stran  <<   <   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   >   >>
21.08.2014, Tabor KA - Valle del Orco, Jaka Capuder
Prejšnji teden sem s z našimi perspektivci preživel v Italijanski dolini Valle del Orco. Prvotni plan tabora je bil plezanje v satelitih Mont Blanc du Tacula, a smo zaradi slabega vremena spremenili plan in plezali v dolini Orco.

19.08.2014, Kot v starih časih s kolesom v hribe, Marko Petek
Lepo nedeljo sredi deževnega poletja, ki bo kmalu prešlo v jesen, sva z Mihom izkoristila za obisk južne stene Kogla. Jasen dan pa vsekakor ni prav nič spominjal na vroč poleten dan. Da pa je bila stvar še bolj zanimiva sva se v Konec pripeljala s kolesi.

19.08.2014, Plezanje v dolini Orco, Simon Kurinčič
Ker smo tabor na Norveškem (plezanje po granitu) prestavili na prihodnje leto, dopust pa je bil že planiran, se mi je ponudila priložnost plezanja v granitu v okolici doline Orco v Italiji, blizu Gran Paradisa.

07.08.2014, Studlgrat, Simon Kurinčič
Včeraj smo po dolgem času slabega vremena izkoristili luknjo lepega in se odpravili na Grossglockner.

29.07.2014, Odprava Shaksgam 2014, Simon Kurinčič
Kronologija odprave...

23.07.2014, Plezalni vikend - bivak pod Skuto, Dominika Pintar
Pretekli vikend je imel na vremenski napovedi narisane »sončke«. 14 članov našega odseka je izkoristilo »sončke« in se zbralo na plezalnem vikendu na bivaku pod Skuto.

07.07.2014, Začetni alpinistični tečaj na Kamniškem sedlu, Marko Petek
Na Kamniški koči je tudi letos potekal republiški začetni alpinistični tečaj. Udeležili smo se ga tečajniki in pripravniki ter inštruktorji iz cele Slovenije.

07.07.2014, Greben Glocknerwand, Jaka Capuder
V soboto z Matejem preplezala izredno lep greben Glocknerwand. Sneg, skalni stolpi in dolžina grebena dajo smeri poseben značaj.

06.07.2014, Herletova v Ojstrici, Primož Lavrič
Danes sva se z Maretom podala pod severno steno Ojstrice plezat Herletovo. Že takoj na vstopu naju je precej zaposlilo snežišče, ki ni tako nedolžno kot zgleda na slikah. Krajna zev je globoka vsaj 8 m pa tudi snežišče ni ravno položno. Sama smer naju z izjemo najtežjega raztežaja ni pretirano navdušila. Precej je prečk pa tudi skala ni ravno najboljša. Najtežji raztežaj je pa lep in precej izpostavljen.

05.07.2014, Spet Trata in Zeleniške, Simon Kurinčič
V četrtek sva se z Jurcem namenila plezati. Prvotno sva imela drugačne načrte, a po nočnem deževju sva bila enotna, da so stene precej mokre in da bo treba spremeniti cilj.

27.06.2014, Trata, Primož Lavrič
Včeraj po službi sva se z Blažem podala v Konec in od tam naprej pod Trato.

25.06.2014, Tabor PIPA MIRU 2014, Marko Petek
Končan je "Spominski tabor Mateja Mošnika-Matota" na Petkovih njivah od 19. do 22. junij 2014. Na Petkovih njivah je bilo spet živahno. Kamničani se že vrsto let radi vračamo v objem teh sten. Tokrat, dvanajstem po vrsti ...

13.06.2014, Od ovsa do poslovilne žurke, Serki
Aleš in Peter v soboto odhajata proti novim pustolovščinam naproti. Srečno.

12.06.2014, Lahova v Vežici, Primož Lavrič
Včeraj sem dopust izkoristil za plezanje v Vežici. Z Alenom sva plezala Lahovo. Prvi raztežaj me je pošteno ogrel, uspel sem ga preplezati prosto. Tudi nadaljevanje smeri ni sprehod, se kar pleza. Zelo prav pridejo frendi. Alen je med sestopom nekje nad Orglicami izgubil vrv. Lahko si predstavljate njegovo veselje, ko je to ugotovil točno takrat, ko sva prišla do avta in moral obrniti ter oditi nazaj v iskalno akcijo, ki je bila na srečo uspešna. :)

12.06.2014, Priprave na Pipo miru, Jaka Capuder
Kot se spodobi sva se z Blažem resno lotila priprav na naslednji konec tedna. Noč iz petka na soboto sva preživela ob piromanskih dosežkih v Repovem kotu. Zgodaj zjutraj naju je obiskal še Jurc. Po jutranji kavici smo se odpravili v Sobotno smer v Planjavi. Ob dobi družbi in žgočem soncu smo dan začinili še s sestopom po Zeleniških špicah. Jure je žal moral v dolino, midva pa sva jo mahnila še na Kamniško sedlo, kjer naju je gospodar Roman pogostil s kuhano klobaso (neprecenljivo). Zjutraj so na sedlo prišli še tečajniki s Primožem in Francijem. Plezali smo v Brani in Planjavi.

08.06.2014, Skupna tura alpinistične šole 2014, Jaka Capuder
V nedeljo 8.6. zjutraj smo se tačajniki (Jan, Boris ter Borut) pod skrbnim varstvom inštruktorjev AOK (Primožom in Francijem) iz Jermance podali proti Kamniškemu sedlu. V koči na sedlu smo se sešli še s preostalim delom inštruktorske ekipe (Jako in Blažem). Do zgodnjih popoldanskih ur smo vsi preplezali po 2 smeri v vzhodni steni Brane. Da bi bil dan dobro izkoriščen, pa smo se nekateri po kratkem počitku, odpravili odplezati po eno smer še v zahodno steno Planjave. Tečajniki smo skozi celoten dan imeli odlično priložnost za ponovitev in utrditev večine pridobljenega znanja na vajah. Vremenske razmere so bile žgoče vroče in sončnim opeklinam na koncu dneva se je izognil le Franci. (Avtor: Jan Novak)

06.06.2014, Priprave na odpravo, Serki
... so v polnem teku. Trenutno razmisljata koliko ovsa bosta vzela s sabo.

27.05.2014, GRS Kamnik v vrtcu Antona Medveda, enota Tinkara, Matjaž Šerkezi - Šerki
V torek (20. 5. 2014) sva Matjaž Ravnikar in Simon Kurinčič obiskala vrtec Antona Medveda, enoto Tinkara. Otroci imajo mesec alpinizma. Spoznavajo kaj alpinizem je, katera znanja in opremo potrebuješ za dejavnosti v gorah ter pridobivajo kondicijo in ostale spretnosti. Na koncu bodo dobili diplome za "malega alpinista".

26.05.2014, Vežica, Kramar-Močnik, Primož Lavrič
Z Jaketom sva bila včeraj v Vežici.

25.05.2014, Vaja za AŠ in pripravnikov iz letne alpinistične tehnike, Marjan
V skalah pod Trato smo imeli vajo letne alpinistične tehnike s poudarkom na izdelavi sidrišč, gibanju naveze in spustih. V skalah je navrtano več novih do dva raztežaja dolgih smeri. Navrtane so tudi plate na desni, ki ponujajo podobno plezanje kot plate v Glinščici pod cerkvijo. Odličen trening za ne prevroče dni.